Re: Jaka słuchawka VoIP?

Autor: Rex <walcz_at_ze.spamem>
Data: Tue 07 Mar 2006 - 11:40:26 MET

Atlantis napisał(a):

> Ja wiem tylko tyle, że telefon na USB daje kiepską swobodę - kabel ma
> ograniczoną długość, plącze się itp., a więc w stosunku do słuchawek z
> mikrofonem zmienia tylko tyle, że trochę lepiej na biurku wygląda, i
> tyle...

Nie do końca. Słuchawka pod usb ma tą przewagę nad słuchawkami z
mikrofonem, że jest odseparowana od dźwięku pochodzącego z karty
dźwiękowej i tym samym od dźwięku pochodzącego z systemu. Jest to o tyle
istotne, że jeśli w trakcie rozmowy robisz coś na kompie to Twój
rozmówca nie słyszy dźwięku, który wychodzi z systemu. Nie korzystałem

Podobno słuchawka redukuje efekt echa ale jak to naprawdę wygląda to nie
wiem bo, póki co, jeszcze ze słuchawki usb nie miałem okazji korzystać.

Pozd
Rex