Re: Jaka słuchawka VoIP?

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Tue 07 Mar 2006 - 09:16:44 MET

Rex napisał(a):

> Póki co trochę ceny odstraszają.
> Jaki konkretny zestaw byś polecił?

Czy ja wiem? Ceny mieszczą się pomiędzy 100 a 200 zł, więc nie jest aż
tak tragicznie. Co prawda sam jeszcze nie używałem, ale ten pomysł co
jakiś czas powraca i może w końcu się skuszę.
Co do pytania o konkretny model to niestety ja nie mogę niczego polecić,
bo też nie wiem byt wiele... Najważniejsze, to upewnić się czy na 100%
działa ze Skype itp. Niech ktoś bardziej zorientowany w temacie się
wypowie. :)
Ja wiem tylko tyle, że telefon na USB daje kiepską swobodę - kabel ma
ograniczoną długość, plącze się itp., a więc w stosunku do słuchawek z
mikrofonem zmienia tylko tyle, że trochę lepiej na biurku wygląda, i
tyle... Natomiast z taką słuchawką w uchu można sobie już swobodnie
chodzić po całym pomieszczeniu. :)

# /George Orwell - Rok 1984/