Re: Gigabyte GA-K8N51GMF-9 nVidia GeForce 6100 - przy grach 3D komputer się wyłącza.

Autor: Zbyszek 'Dune' Misiewicz <dune_at_spamoff.panda.bg.univ.gda.pl>
Data: Tue 07 Mar 2006 - 09:11:20 MET

Użytkownik Orzech napisał:
> Co racja to racja.
> Odpaliłem grę 3D w oknie, w tle monitor płyty.
Smartie ;-)
> Temp CPU szybko rośnie z około 45 stopni do 60 stopni i komp się wyłącza.
> Jaka właściwie powinna być temp. procesora Sempron 3000 939. (praca
> normalna, stres)?
> Zmieniać chlodzenie BOXowe procesora na jakiegoś pentagrama np.??
Chłodzenie boxowe AMD jak dla mnie miało tylko jedną wadę - było głośne.
O ile w pracy jest to jeszcze do przyjęcia - to w domu już nie.
Sprawdź w BIOSie czy jest włączony shutdown - w przypadku przegrzania
procesora - i na jaką temperaturę jest ustawiony.
Co do temperatury krytycznej Twojego procesora sprawdź sobie tutaj:
http://42.pl/u/gqv

Pozdr.
z.
PS. Widziałem dziesiątki źle założonych radiatorów przez "speców" różnej
maści :-(