Re: Gigabyte GA-K8N51GMF-9 nVidia GeForce 6100 - przy grach 3D komputer się wyłącza.

Autor: Orzech <woleszek_at_o2.pl>
Data: Tue 07 Mar 2006 - 08:23:44 MET

> .. ze źle założonym radiatorem na procesorze.
> Sprawdź, ewentualnie popraw smarowanie - pomoże.
>
> Pozdr.
> z.

Co racja to racja.
Odpaliłem grę 3D w oknie, w tle monitor płyty.
Temp CPU szybko rośnie z około 45 stopni do 60 stopni i komp się wyłącza.
Jaka właściwie powinna być temp. procesora Sempron 3000 939. (praca
normalna, stres)?
Zmieniać chlodzenie BOXowe procesora na jakiegoś pentagrama np.??

--
Pozdrawiam Orzech