Re: Windows XP OEM do składaka

Autor: Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com>
Data: Tue 07 Mar 2006 - 02:15:47 MET

"Piter" <jazz_20@wp.pl> wrote in message news:duiea9$1kq$1@inews.gazeta.pl...

> Tak patrzac to po co windows? Wystarczy darmowy linux.

Jeśli komuś wystarczy darmowy Linux to nie widzę przeszkód.
Mi badziewny linux nie wystarcza i moim znajomym również...
Wszyscy których znam używają MS Windows mimo iż są świadomi
istnienia Linuxa. Tak jak napisałem wcześniej - linux jest
systemem dla mutantów, masochistów i tyle. Dla całej reszty
jest MS Windows. A za niego trzeba zapłacić.

> Nie pisalem ze kradne

Ja też nie pisałem że kradniesz.
W poprzednim zdaniu forma "ty" była tylko formułą retoryczną.

> Nie bawie sie juz zabawkami.

I w gry komputerowe nie grasz?