Re: Cichy PC

Autor: jaszczur <mija.szybko_at_czas.op.pl>
Data: Mon 06 Mar 2006 - 23:04:35 MET

Przeglądam pl.comp.pecet
a tam użytkownik *XDS* pisze:

> Duży masz dystans od żerberek do zasilacza?
2 cm.

> U mnie na A7N8X prawie by
> sie stykały. Na jakimś niemieckim forum czytałem, że na Athlonach XP
> chłodzi znacznie słabiej niż na A64 z racji różnego kontaktu
> rdzeń-stopka radiatora.
Całkiem możliwe. U mnie dawał radę w Athlonie 1333MHz, a to jest
niezła grzałka. Radiator był wtedy jednak bardzo gorący. Teraz
w Sempronie 2800+ radiator jest ledwo ciepły...

> Chiałem go kupić do całkiem pasywnego
> chłodzenia, ale te dwa powody mnie troche zniechęcają biorąc pod uwagę
> niemałą cenę, wolałbym być pewien, że tor ozwiązanie nie ma wad.
I słusznie.

Apropos dystansu dzielącego żeberka od zasilacza.
W przypadku małego dystansu należałoby się zastanowić nad
zakupem zasilacza z wentylatorem 12 cm umieszczonym na dole.
Wtedy mały dystans byłby zaletą.

--
"(...) aby uzyskać pełnię wolności, ( . '">
trzeba żyć tak, jakby twoje ciało ) L_