Re: Cichy PC

Autor: XDS <XDS_at_spam.pl>
Data: Mon 06 Mar 2006 - 21:28:40 MET

jaszczur napisał(a):
> Przeglądam pl.comp.pecet

> Ja to zrobiłem tak:
> radiator na procesor: Sonic Tower pasywny
> zasilacz: Tagan U01 330W

Duży masz dystans od żerberek do zasilacza? U mnie na A7N8X prawie by
sie stykały. Na jakimś niemieckim forum czytałem, że na Athlonach XP
chłodzi znacznie słabiej niż na A64 z racji różnego kontaktu
rdzeń-stopka radiatora. Chiałem go kupić do całkiem pasywnego
chłodzenia, ale te dwa powody mnie troche zniechęcają biorąc pod uwagę
niemałą cenę, wolałbym być pewien, że tor ozwiązanie nie ma wad.

Pozdrawiam