Re: Radeon 9800

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Mon 06 Mar 2006 - 19:29:20 MET

Osobnik posiadający mail'a cyberkid@chello.pI napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> Ja mam Radeona 9800 Pro (128 MB, szyna 256 bitów) i nie miałem
> najmniejszych problemów z odpaleniem na mojej płycie głównej (Soltek
> SL-75KAV, też z AGPx4) tej karty. Jednakże niedawno był na grupie
> wątek na temat nieprawidłowego działania karty AGPx8 na płycie ze
> złączem AGPx4 - podejrzewam jednak, że za kłopoty odpowiadało bliżej
> niesprecyzowane uszkodzenie płyty głównej, w końcu AGPx8 są
> kompatybilne w dół.

przypominam ze ten problem z karta x8 na plycie solteka sl-75kav z AGP x4
nie wystapił wlasnie w przypadku karty R9800 Pro - wystepował w przypadku
R9000 (polowicznie sie uruchamiała) oraz R9600Pro (nie uruchamiała sie
wogole).

b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
Wštroba była cały dzień œledziona