Jaki komp do 2500zł

Autor: Adam X <22adam_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Mon 06 Mar 2006 - 17:20:23 MET

A wiec witam jest to mój pierwszy post na tej grupie i mam następujący problem
potrzebuje komputer który ma służyć do oglądania filmów obróbki zdjęć w
przyszłości może video z kamery cyfrowej wypadłem z tematu jakieś 3 lata temu
wiec nie mam pojęcia co teraz sie kupuje jak by ktoś mi mógł doradzić jakąs
konfiguracje nie wiem nawet czy w dobrym temacie pisze ale mam nadzieje ze
nikt mnie nie pogoni za założenia komp ma nie służyć do gier dobrze by było
jak by procesor był AMD płyta główna na nForce4 o ile to nie za głupie
zestawienie dysk około 120GB i jakaś karta taka w miare nie do gier ale żeby
dawała rade przy obrubce zdjęć cyfrowych z aparatu o matrycy 7 mpix. no i
pamięć to juz nie wiem doradźcie mi sami :) bez monitora klawiatury i myszki z
góry najbardziej rozchodzi się o stabilność zestawu :P bardzo dziekuje
pozdrawiam Adam :)