Ramy do peceta...

Autor: Nothingman <nothingman86_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 06 Mar 2006 - 17:16:00 MET

Witam!

Akurat teraz nie jestem na swoim kompie, ale chcialbym sie dowiedziec jakie
ramy moge do niego dokupic... Niestey nie wiem jaka to jest plyta glowna (na
pewno do procka PIII 733mhz)... I mam jedno wolne miejsce na ramy... Wiem,
ze wszystkie nie beda pasowac... ALe wiem, bo kiedys wyciagalem, ze jednej z
nich bylo podane: SDRAM PC133 64 Mb.... i pragne sie dowiedziec, czy moge
kupic SDRAM'y - i kazde beda pasowac? Czy musza byc PC133? i czy pojemnosc
jakich ich kupie bedzie na pewno pasowac - tzn. obojetnie czy wloze 64mb,
128 czy 256 czy 512???

Pozdrawiam i prosze o odpowiedz, bo nie chce pieniedzy wyrzucic w bloto...

Dziekuje

Nothingman