Re: UPS

Autor: NoRek <nic_at_nic.pl>
Data: Mon 06 Mar 2006 - 15:10:55 MET

TanSid wrote:
> "nie odwazylbys ie podlaczyc" - znaczy dlaczego, czy UPS moze zrobic
> jakies przepiecie i spalic zasilacz czy jak?

Poprostu nie znam firmy i nie mam zaufania do czegos co z
wygladu nawet tandete przypomina. Co do drugiego pytania to
ups raczej zadnych szkod nie wyzadzi zasilaczowi chyba ze
masz jakis z aktywnym PFC(takie nie lubia sygnalow
odbiegajacych od sinusa)

> Dlaczego ten APC jest tak dobry, co go wyroznia? Niby 60zl drozej tylko

Nie bedzie to odkrywcze ani przekonujace ale APC to APC :)

> wychodzi, ale przy tam tym jest jeszcze 2 lata gwarancji door to door.

Tu wygrywa twoj typ :)

--
NoRek