Re: UPS

Autor: TanSid <tansid_at_wytnijto.go2.pl>
Data: Mon 06 Mar 2006 - 15:01:33 MET

NoRek wrote:
> Nie znam tej firmy ale do sprzetu twojej klasy nie
> odwazylbym sie go podlaczyc. Tu http://tinyurl.com/l9cr3
> masz bardzo dobrego APC za 150 + aku 7Ah kolo 30. Jesli
> chcesz wymienic aku w swojej ecie to tam wchodzi 1x 7Ah

"nie odwazylbys ie podlaczyc" - znaczy dlaczego, czy UPS moze zrobic
jakies przepiecie i spalic zasilacz czy jak?
Dlaczego ten APC jest tak dobry, co go wyroznia? Niby 60zl drozej
tylko wychodzi, ale przy tam tym jest jeszcze 2 lata gwarancji door
to door. Zawsze myslalem, ze UPSy roznia sie tylko dlugoscia
podtrzymywania, mam naysli UPS do domowego uzytku nie jekiej pod
serwery czy inne profesjonalne zastosowania. Jakie nie sie zagrozenie
nowy, a "nie pewnej" firmy UPS?

Dzieki

TanSid