Re: Zaginiona stacja dyskietek

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Mon 06 Mar 2006 - 14:03:19 MET

Radosław Sokół napisał(a):

> Wiesz, grupę należy wybierać zgodnie ze źródłem problemów,
> a nie możliwościami pomocy.
Wiem, masz racje. Poprostu mnie to pachnie jakims mykiem sprzetowym
nieco - stad pozwolilem sobie (niesmialo) ;) zarzucic pytanie i tutaj...

> No to sprzętowo jest coś nie tak raczej. Taśma sprawna? Napęd
> sprawdzony? Kable się nie wyślizgnęły z gniazd?
Ano wlasnie :)Tasma sprawna na 100% poniewaz niedawno zanioslem tego
flopa do sklepu w ramach reklamacji (byl widoczny ale nie czytal
dyskietek i ciagle swiecil dioda) okazalo sie, ze cos rozlaczalem i
odwrotnie wpialem tasme (co facio w sklepie pokazal mi z bardzo madra
mina) ;) Zalozylem tasme nowke na wszelki wypadek jak przyszedlem i bylo
git. Niestety wczoraj (mimo, ze kompa nie otwieralem i nic nie robilem z
kabelkami) stacja znikla... Dzisiaj pozycze flopa z pracy i wyeliminuje
przynajmniej problem tasmy i kontrolera na plycie.

Pzdr, OMSON