Re: IBM T23 - kilka pytan

Autor: shreek <pulikowNOSP_at_Mpoczta.onet.pl>
Data: Mon 06 Mar 2006 - 12:38:57 MET

U¿ytkownik "Rafa³ Bartoszak" <sprocket@sys.BezSpamu.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:aaneavs40mp9.owiu7st0pbx4.dlg@40tude.net...

> 2xUSB
> obs³uga uk³adów SODIMM 256 MB (T22 - 128 MB)
> RAM uk³adu grafiki 16 MB (T22 - 8 MB)

To w sumie do ilu MB RAM da siê T22 rozbudowaæ?
Wogóle jak tak jest ta pamiêæ zorganizowana? Tylko sloty czy co¶ jest
wlutowane na p³ytê?

Trochê dziwne by by³o jakby obs³ugiwa³ tylko 128MB RAM, no ale w notebookach
to robi± czasami dzwiaczne utrudnienia (mam starsz± armadê 1750 i tam dzia³a
256 MB w slocie).

Wogóle to w T22 jaka jest p³yta? Na chipsecie BX i 100MHz FSB?
Jaka¶ budowa modu³owa? Tupu grafika i muzyka w postaci osobnych kart?

No i jeszcze trochê (jak ju¿ na znawcê trafi³em to pytam :-)).
Jak w T22 bêdzie wygl±da³o zamontowanie MiniPCI z WiFi - podejd± bez
problemu? (ogl±da³em serwisówkê to widaæ by³o na obrazkach wtyczki do
anteny)
Czyta³em te¿ gdzie¶ ¿e z tymi kartami to trzeba co¶ kombinowaæ jak nie mam
dedykowanej przez IBM...

I ostatnie - te¿ wyczytane - s± problemy z wyj¶ciem TV (??) i z kontrol±
BIOS (checksum error) - czy to jakie¶ powa¿ne problemy?

Dopytujê bo dzi¶ jestem umówiony na ogl±dniêcie sprzêtu T22 (na co mam
jeszcze zwróciæ uwagê)?

 M.P.
GG 1119311