Re: Obraz na ekranie TV

Autor: pastor <laplap[SPAMeromNIE>
Data: Mon 06 Mar 2006 - 11:25:04 MET

Użytkownik "Marx" napisał w wiadomości:
> moglbys rozwinac ten temat?
> Mam podpiety komp oraz TV/Video do tej samej kablowki poprzez
> rozgaleznik. Niestety jedno urzadzenie zakloca drugie
> Czy taki separator bylby rozwiazaniem? czy wymaga on zasilania?

Hmmm, jeśli oba są podłączone do tej samej kablówki to powinny mieć ten sam
potencjał masy chyba że rozgałęźnik jest coś nie tego lub któreś urządzenie
sieje zakłócenia do kabla to separator pomoże.
Z tego co się orientuję to separator nie ma swojego zasilania - zazwyczaj
jes to po prostu transformator lub konstrukcje na fotooptorach.

Najlepiej jakbyś poszedł do sklepu i umówił się że weźmiesz i sprawdzisz u
siebie... a jak nie pomoże abyś mógł oddać (w sumie zgodnie z prawem
konsumenckim do 7 dni możesz oddać towar bez podania przyczyny)

--
pozdrawiam,
 pastor