Re: Komputer a trudne warunki klimatyczne

Autor: st <studio(usun_to)_at_mbpress.pl>
Data: Mon 06 Mar 2006 - 10:45:21 MET

> www.elmark.com.pl
> Można tam kupić przemysłowe PC oraz komponenty do nich - obudowy,
> płyty główne etc.

Są normalne komputery przemysłowe, które sa przewidziane do specjalnych
warunków.
Ja mam serwer produkcji simensa, który ma filtry przeciwpyłowe 2 zasilacze
specjalne chłodzenie środka, zamykaną na apluy`a metalową obudowę
4 hot-swapy itp. generalnie ten serwer można postawić na pustyni w czasie
burzy piaskowej
i powinien chodzić
pozdr.