Program serwisowy do dysku twardego Toshiba poszukiwany !

Autor: Sławek Owoc <slawek_at_ignatianum.usunto.edu.pl>
Data: Mon 06 Mar 2006 - 08:00:34 MET

Witam
Mam dysk 2.5" TOSHIBA MK1517GAP ktory ma badsektory, potrzebuje na jakis
czas (az calkiem padnie) "zaznczyzc" te sektory jako niedouzycia. Czy moze
mi ktos wskazac nazwe programu albo lokalizacje skad mozna scaignac program
serwisowy do dyskow Toshiby ?

Zerowanie wdclearem wolabym potraktowac jako ostatecznosc, w koncu chyba
Toshiba gdzies udostenia taki prorgam tylko ja nie moge sobie poradzic z
jego znalazieniem ...

Pozdrawiam
Slawek