Re: Windows XP OEM do składaka

Autor: Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com>
Data: Mon 06 Mar 2006 - 03:54:25 MET

"Czajson" <rookie@rookie.cy> wrote in message news:dufvie$6i1$1@nemesis.news.tpi.pl...
> A czym jest kwota 330pln przy koszcie zakupu nowego komputera? Jak kupujesz
> nowy komputer za powiedzmy 3000 to jest to malutka cząstka wartości sprzętu.
> A jak Ci policja "wjedzie" do domu i zabierze sprzęt, to czym jest te 330pln
> w obliczu konieczności kupna nowego komputera? Nie zawsze musi się skończyć
> na tym, że zabiorą Ci dysk. Może trafić się leniwy (lub nadgorliwy)
> funkcjonariusz, który "zabezpieczy" cały sprzęt.

Można i tak, ale - może to zabrzmi dziwnie, ale...
Można też nie kraść tylko dlatego, że Twój honor Ci na to nie pozwala.
Nawet nie biorąc pod uwagę żadnego "nalotu" policji - po prostu lepiej
się czujesz sam ze sobą nie kradnąc i nie masz problemów ze spoglądaniem
sobie później w lustro... Jeśli mnie nie stać to po prostu nie używam!

p.s.
Czajson, jak można sobie zrobić taki cool e-mail adres z Cayman Islands ?
Czy to tylko zmyła czy ten adres działa ?? :-)