Re: Windows XP OEM do składaka

Autor: Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com>
Data: Mon 06 Mar 2006 - 03:45:02 MET

"Grzesqu" <grzegorzpm.wytnij@poczta.onet.pl> wrote in message news:dufvt4$f3s$1@news.onet.pl...
> OCZYWIŚCIE!!! Nielegalne jest nielegalne. Ale mnie interesuje, czy w naszym kraju,
> który kiedyś (przynajmniej) z piractwa słynął jak niegdyś Wikingowie, nie ma już
> tego problemu. Czy też powszechne jest kupowanie tylko OS, a o reszcie się zapomina?

Nie, nie zapomina, ale od legalnego OS warto zacząć ta nową świecką tradycję...
To co się potem dogra na dysk już kwestia indywidualna, ale jest
mnóstwo wspaniałych darmowych programów aplikacyjnych (patrz OpenOffice!)
w odróżnieniu od systemu operacyjnego, z których przyzwoity do domu jest
tylko jeden. Celowo pomijam Linux, bo to system tylko dla mutantów ;-)