Re: Marka Corsair, co to i czy warto?

Autor: KrzysioS <fubrawiec_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 06 Mar 2006 - 01:47:58 MET

> Marka dobrze znana na rynku pamięci DDR. Całkiem porządne i zaryzykowałbym
> stwierdzeniem, że lepsze od Kingstona.

Moja znajomość rynku ogranicza się do wiary w Kingstona:)

> Co do Pendrive'a to nie patrz czy to Kingston czy Corsair tylko spójrz na
> czasy odczytu i zapisu. To jest ważne, szczególnie przy takiej pojemności.

Corsair jest szybszy i to znacznie (w segmencie pamięci na moją
kieszeń), tak więc decyzja... chyba już podjęta. Dziękuję za informacje.

Pozdrawiam,
KrzysioS

--
Badania w dziedzinie medycyny dokonały tak olbrzymiego postępu,
że dziś - praktycznie biorąc - nikt już nie jest zdrowy...