Re: Monitor dla dzieciaka

Autor: kosik <kosik77_at_usuntointeria.pl>
Data: Sun 05 Mar 2006 - 23:00:26 MET

Użytkownik "mgs" <magness2_TOUSUN_@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:dufefj$n57$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Jeśli zdecydujesz się na LCD, koniecznie przejrzyj mva.pl - żeby się nie
> zawieść (i nie zawieść siostry) - co najmniej 1400zł potrzebujesz żeby coś
> 17'' kupić, lepiej unikać matryc TN (blade kolory, denerwujące kąty, choć
> można się do nich przyzwyczaić).

Moim zdaniem kwestia gustu. Ja mam Samsunga 740 na TN i jakoś nie płacze,
ani nie widze tych wszystkich objawów, o których piszesz. Dałem ok 1000zł i
sie ciesze nowym monitorem. Podejrzewam, że nawet gdybym miał 2000zł na LCD
to i tak wolałbym zaoszczędzić. Problem jest taki jak z audiofilami - jeden
słyszy różnice, a drugi tylko udaje bo to modne. Prawde mówiąc do zastosowań
typowo domowych nie trzeba wcale lepszego monitora.

Pozdrawiam
kosik