Re: Monitor dla dzieciaka

Autor: mgs <magness2_TOUSUN__at_poczta.fm>
Data: Sun 05 Mar 2006 - 20:32:51 MET

> Składam właśnie komputer dla mojej siostry. Ma 7 lat, nosi okulary.
> Mam problem w wyborem monitora dla niej. Na biurku jest mało miejsca
> stąd LCD, z drugiej strony lepsze by było chyba CRT. Może ktoś coś
> doradzić lub zasugerować? Z góry dzieki za pomoc!

Jeśli zdecydujesz się na LCD, koniecznie przejrzyj mva.pl - żeby się nie
zawieść (i nie zawieść siostry) - co najmniej 1400zł potrzebujesz żeby
coś 17'' kupić, lepiej unikać matryc TN (blade kolory, denerwujące kąty,
choć można się do nich przyzwyczaić). Okulary nie grają roli przy
monitorze, ale dla zdrowia lepiej jednak LCD, u mnie migotanie CRT
powodowało ból głowy (tym szybciej im mniejsza częstotliwość, przy 85Hz
już praktycznie się nie zdarzało). No i LCD nie wolno dziagać palcami /
długopisem, 7 lat to już chyba zrozumie. :)