Re: Komp padł a siostra chce pisać prace magisterską

Autor: Proximus <proximus84_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Sun 05 Mar 2006 - 20:52:56 MET

Tomek napisał(a):
> Może ktoś juz miał podobny problem, komp startuje z live_boot XP'ka i
> linuxa, a qtpartet i fdisk nie informują o żadnych problemach.
> Może/(mam nadzieję) to jakiś banalny problem :-)

Odpal kompa z Live-CD, zrób kopię zapasową wszystkich danych, które są
niezbędne (dokumenty, ustawienia programów itp.). Najlepiej skopiuj cały
folder Documents and settings na CD/DVD. Następnie usuń wszystkie
partycje i zainstaluj kompa od nowa. Na koniec skonfiguruj konta
użytkowników w taki sposób, żeby wyłącznie odpowiedzialne osoby miały
dostęp do jego konfiguracji i modyfikacji. Na koniec wpisz hasło do
BIOSu. To powinno pomóc :)

--
Proximus