Re: komputer na router - płyta z opcją bootu z pendrive (USB)

Autor: Robert B. <def102_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 05 Mar 2006 - 20:26:05 MET

Dnia 5.03.2006, użytkownik *Kane* napisał(a):

Witam,

> Szukam (allegro) komputera na router dla klienta - malutka siec, idsl.
> Klient sie uparł
> ze musi miec sprzet bootowalny z pendrive (bo na nim umiesci soft routera),
> 2 sloty PCI, 128ram i małą obudowe (no i cena - > 250zł moge max za to dac z
> przesyłką)
>
> Mozecie cos doradzic ? 3/4 sprzedawcow na allegro na pytanie czy ich komp
> bootuje z pendrive odpowiedziala mi 'nie wiem' [i zaden nie wyrazil checi
> zeby to sprawdzic], 1/4 nie odpowiedziala wcale.
>
> INteresowalby nas np jakis compaq SFF lub IBM netvista (choc ten juz jest za
> [...]

Jeżeli pendrive'a można zastapić kartą CompactFlash to może np. takie coś
załatwiłoby sprawę:
http://www.allegro.pl/item88754605_adapter_cf_ide_elektroniczny_dysk_twardy.html
http://www.allegro.pl/item88509629_przejsciowka_cf_ide_40pin_z.html

Nie jest to wprawdzie dokładnie to o co Ci chodzi, ale funkcjonalność ma w
zasadzie taką samą, a dodatkowo będzie działać na każdej płycie (z wyjątkiem
tych nie posiadających kontrolera IDE ;-).

--
Pozdrawiam,
Robert B.