komputer na router - płyta z opcją bootu z pendrive (USB)

Autor: Kane <kaneTNIJTO80_at_tlenTOTEZ.pl>
Data: Sun 05 Mar 2006 - 17:31:14 MET

Witam

Szukam (allegro) komputera na router dla klienta - malutka siec, idsl.
Klient sie uparł
ze musi miec sprzet bootowalny z pendrive (bo na nim umiesci soft routera),
2 sloty PCI, 128ram i małą obudowe (no i cena - > 250zł moge max za to dac z
przesyłką)

Mozecie cos doradzic ? 3/4 sprzedawcow na allegro na pytanie czy ich komp
bootuje z pendrive odpowiedziala mi 'nie wiem' [i zaden nie wyrazil checi
zeby to sprawdzic], 1/4 nie odpowiedziala wcale.

INteresowalby nas np jakis compaq SFF lub IBM netvista (choc ten juz jest za
duzy) czy inne Fujitsu no ale wlasnie.

Ewentualnie czy wiecie ktore czipy plyty wspierają boot z usb (pendrive) ?

Pozdrowienia

Kane