Re: Płyta główna pod Athlona 64. Jaką polecacie?

Autor: Michał Kupski <miq_at_home.org>
Data: Sun 05 Mar 2006 - 19:40:24 MET

Hej !

Użytkownik "Czajson" <rookie@rookie.cy> napisał w wiadomości
news:dufa78$41c$1@atlantis.news.tpi.pl...
> W sterach ściągniętych ze strony nVidii jest nvMixer i działa on poprawnie
> na DFI, Abicie i ASUSie na nForce4. Na Gigabyte napewno nie działa. Dla
> nForce3 też są takie stery ale nie trafiłem płytki na której by zadziałał
> nvMixer. Różnica w odsłuchu na sterach Realteka a sterach z nVidii jest
> spora.

Aha. To dzięki za info, przyda się jak będę zmieniał płytę

> Co do SoundStorma - nie wiem czy wiesz na czym on się opiera. Oczywiście
> na chipie Realteka. Także różnice są niewielkie.

Kodek mógł być dowolny, a że Realteka producenci kupowali na tony...
Na stronie nVidii http://www.nvidia.pl/object/feature_soundstorm_pl.html
podstawowe różnice między zwykłym nF2 APU i Soundstormem to obsługa
6 głośników, SPDIF i DD. Więc w nF2 nvMixer zadziała raczej tylko
na Soundstormie.
APU w nF3/nF4 prawdopodobnie obsługuje już 6 kanałów, więc tu sytuacja
jest nieco inna.

--
Pozdrawiam
Michał -- Tarnowskie Góry