Re: Czarny ekran po instalacji sterowników do karty Gainward PowerPack! Ultra/1960

Autor: peterphk <peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl>
Data: Sun 05 Mar 2006 - 16:37:04 MET

Romek napisał(a):
> Witam
> Mam kartę graf. na AGP Gainward PowerPack! Ultra/1960 XP TV-DVI-DVI (chip
> GeForce 6600 GT, 2 x DVI),
> karta ma podłączone dodatkowe zasilanie - molexa, do tego przelotka do
> monitora CRT, płyta abit NF-7S rev.2, WinXP SP2.
> System świeżo po instalacji, załadowane sterowniki do płyty.
> Instaluję referencyjne, najnowsze steriwniki nvidia 81.98 i w czasie
> instalowanie obraz robi się czarny,
> monitor sie wyłącza, jakby karta nie dawał sygnału...
> Pomaga tylko restart ale zaraz jak XP przechodzi w tryb graficzny to monitor
> [...]

1. Czy probowales podlaczac monitor do drugiego wyjscia DVI ?
2. Czy oprocz monitora masz cos jeszcze podlaczone do karty ? (np. TV)
3. Czy odinstalowales najnowsze sterowniki przed instalacja starszych
(oryginalnych) ?

A swoja droga to probowalem kilka razy z nowszymi sterownikami na tej
karcie i albo byly wolniejsze od 77.77 albo wlasnie byl z nimi problem w
postaci problemow z vivo lub przy uruchamianu windozy komp stawal na
1-2min z czarnym ekranem i nic nie robil po czym dalej sie uruchamial i
niby bylo ok ...
A poza tym jest jeszcze jedna "promocja":) czy u Ciebie tez byl problem
z certyfikatem WHQL do sterownikow ?