Re: Czarny ekran po instalacji sterowników do karty Gainward PowerPack! Ultra/1960

Autor: Romek <romekkR123_at_USUN_TEN_KAWALEK.poczta.onet.pl>
Data: Sun 05 Mar 2006 - 16:42:08 MET

Brodi wrote:
> jeśli tryb awaryjny działa to pozostaje odinstalować stery , system
> musi zainstalować swoje (zrestartować kompa ze 2 razy )i dopiero
> wtedy zainstalować jakieś nvidii
>
> jesli nawet tryb awaryjny nie działa to możliwe że zasilacz ci
> usmażył grafe :) profilaktycznie zalecam reset biosu i upgrade jeśli
> jest nowszy

Tak jak pisałem system wstaje w trybie VGA i daje się odinstalować
sterowniki nvidii ale po ponownej instalacji jest to samo (nawet po kilku
restartach).

Nie wiem czy piszesz o biosie płyty czy karty ?
Bios płyty jest właśnie uaktualniony na wersję 27 - najnowszą.
Nic mi grafiki nie usmażyło, bo działa i w trybie tekstowym i graf.