Re: Na co komu PS/2 !?

Autor: Wiktor S. <wswiktorSP_at_Mpoczta.fm>
Data: Sun 05 Mar 2006 - 15:51:03 MET

> A nieprawda. W PC AT (286) przynajmniej jeden był zintegrowany...
> ...z kartą ISA ;-) Na płycie nie było ani COM, ani LPT, ani tym
> bardziej PATA - zupełnie jak w najnowszych płytach. Stare wraca...

W moim komputerze 486 jedynym portem przylutowanym na stałe do płyty była
klawiatura. W P166 mam podobnie, a na kablach jest wszystko - COMy, LPT,
audio, dżojstik, USB :-)

Ale mam gdzieś jeszcze płytę na której nie ma praktycznie nic, poza slotami
ISA-8 ;-) - za to procesor jest "zintegrowany" - wlutowany na stałe.

--
Azarien