Re: Oprogramowanie do wyświetlacza obudowy w WMC - Help !!

Autor: daraw <darek_w_at_op.pl>
Data: Sun 05 Mar 2006 - 14:17:23 MET

Grzegorz Janiszewski napisał(a):
> Oprogramowania jest masa. Ja np. używam JaLCD. Łatwo się konfiguruje... Ale
> masz jeszcze do wyboru: LCDinfo, LCDHype itd.

Niestety żaden z powyższych mi nie pasuje. One wszystkie chyba
steruja wyświetlaczami prze LPT. Nie działają u mnie w kazdym razie.
Może ktoś z grupowiczow ma obudowę typu VOBIS MediaCEnter 260 ATX
i moze sie podzieli z informacją jakim programem obsluguja znajdujący
się n aniej wyświetlacz.

 pozdrawiam
 Darek