Re: Oprogramowanie do wyświetlacza obudowy w WMC - Help !!

Autor: Grzegorz Janiszewski <info_at_metrum.com.pl>
Data: Thu 02 Mar 2006 - 22:02:20 MET

Oprogramowania jest masa. Ja np. używam JaLCD. Łatwo się konfiguruje... Ale
masz jeszcze do wyboru: LCDinfo, LCDHype itd.

"daraw" <darek_w@op.pl> wrote in message
Witam
Szukam oprogramowania do wyświetlacza na obudowie typu desktop
MediaCenter 260. Omyłkowo se odinstalowałem i teraz nie wiem gdzie je
znaleźć, nawet nie wiem jak się nazywa. Może ktoś się orientuje
chociaż czy powinno być ono dostarczane z np obudową albo z innym
elementem wyposarzenia WMC. Tzw. specjaliści, którzy mi ten sprzęt
sprzedali nie są w stanie mi pomóc. Sami nie wiedzą. Może ktoś z
szanownych grupowiczów może mi pomóc ?

pozdrawiam
Darek