Re: 754 i 939 jeszcze raz

Autor: Czajson <rookie_at_rookie.cy>
Data: Sun 05 Mar 2006 - 12:21:01 MET

Użytkownik "Marcin Kocur" <marcinkocur@op.pl.wytnij> napisał w wiadomości
news:duef7h$sps$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Czyli że co? W 939 bardziej opłacają się duale? Co w ogóle Waszym
> zdaniem bardziej się opłaci, jeśli chcę mieć kartę AGP i dyski SATA(2)?

Platforma s.939 jest ogólnie bardziej wydajna. Jeżeli płyta obsługuje dual,
to zawsze warto mieć dwie kostki zamiast jednej.
Co do AGP i SATA-2 - nie można mieć tego na jednej płycie. Płyty z AGP nie
wspierają obu standardów. SATA-2 występuje jedynie na płytach ze złączem
PCIe, więc zapomnij o jednym i drugim. Zresztą złącze SATA-2 nic nie daje
poza tym, że nie trzeba zworki zakładać w dyskach SATA-2. Co do samego
złącza to nie widzę sensu kupować płyty na s.939 obsługującej AGP, na
starcie sporo się traci a w przypadku późniejszej wymiany grafiki dochodzi
wyższa cena samej karty AGP.

pozdrawiam