Re: Zasilacz Modecom LC-350 PFC - trzymanie napięć

Autor: BartekK <sibi_at_drut.org>
Data: Sun 05 Mar 2006 - 12:04:33 MET

  Uwencjusz napisał(a):
> Poza tym z tego co wiem to mierzenie zwykłym takim woltomierzem za 10zł to
> paranoja. Napięcie na nim skacze jak szalone.
Jak napiecie skacze jak szalone to znaczy ze albo miernik zepsuty, albo
obslugujacy nie umie mierzyc, albo zasilacz jest w tak tragicznym stanie
ze oprocz napiecia np 5v leca szpilki o ampitudzie paru V.
  Nawet taka tandetka
http://www.allegro.pl/item88784034_profesjonalny_miernik_z_buzzerem_wyprzedaz_60_.html
  w zupelnosci wystarczy do calkiem dokladnego zmierzenia napiecia
stalego z zasilacza. Wbrew pozorom to calkiem przyzwoity miernik, a to
ze niektore sztuki po 50 przekreceniach galki przestaja kontaktowac..