Re: Zasilacz Modecom LC-350 PFC - trzymanie napięć

Autor: Jarek <nospam.djberg_at_wp.pl>
Data: Sun 05 Mar 2006 - 13:18:09 MET

On Sat, 4 Mar 2006 23:34:35 +0000 (UTC), " Uwencjusz"
<uwencjusz_82@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):

>akich m.in. programów używasz do sprawdzenia napięcia?
> Poza tym z tego co wiem to mierzenie zwykłym takim woltomierzem za 10zł to
>paranoja. Napięcie na nim skacze jak szalone.
>pozdr
uzywam asus probe, everest hrpfesional i wszystko to samo ale ta płyta
chyba tak ma, co 2 sekundy odświeza sobie odczyty z czujnika i w tym
czasie zmieniaja sie dane o obrotach wentylatora, temperaturze
procesora, wszystko na raz. Komp działa stabilnie więc co najwyzej
zaspokoję jedynie swoją ciekawosć a swoją drogą czy ktoś z Państwa ma
taką płytę i ma to samo? Wskazania Bios-u sie podobnie zachowują.

--
Pozdrawiam
Jarek