Re: Na co komu PS/2 !?

Autor: Tomek <salaboss_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 05 Mar 2006 - 09:46:12 MET

Użytkownik "XWindowsMen" <kuri@op.pl> napisał w wiadomości
news:pan.2006.03.04.21.47.25.172104@op.pl...
> Witam.
> Już teraz większość klawiatur i myszek jest na USB. W jakim celu
> więc, producenci montują jeszcze na MOBO 2xPS/2 !? Tak wiem, jeszcze
> spora grupa userów korzysta z urządzeń na PS/2 (sam niem jestem) no ale
> po co!? Jaki to ma sens!? Nie lepiej byłoby wszystko 'ustandardyzować'
> na USB a PS/2 porzucić w zapomnienie tak jak teraz to pewnie jest z
> klawiaturami na wejście DIN i myszkami na port COM. USB napewno idealny
> nie jest, no ale... Jak myślicie - kiedy PS/2 odejdzie do lamusa!?
> Pozdrawiam.

Nawet o tym nie myśl. Spróbuj pod dosem pograć na USB i zobaczysz że różnie
to bywa. Poza tym prostota jest zawsze najlepsza a takim właśnie jest PS2.
USB ma tylko większą przepustowość ale na cholere to komu na klawiaturze ???
Ja się wręcz dziwie dlaczego nie robi się już klawiatur na to długie wejście
a mysz na com - bo w sumjie czym to sie różni w działaniu od PS2 ???