Re: Na co komu PS/2 !?

Autor: Michal Bien <mbien_at_usunto.uw.edu.pl>
Data: Sun 05 Mar 2006 - 00:41:35 MET

Wojciech Michalczuk <wmichal-wykasuj-@gazeta.pl> wrote:

> A co do klawiatur na DIN i myszek na COM - oba te peryferia są bez
> problemu używalne na nowych komputerach. Przejściówka Com/DIN kosztuje
> 5zł,

            2-3 zl. W stosunkowo drogim Viobisie kupowalem po 2,5 zl.

> a przynajmniej COM w znakomitej większości nowych płyt nadal
> występuje.

            Szkoda tylko ze jeden, a drugi trzebaby mocowac na kablu.
Co za idiotyzm, bo na raiserze ATX to miejsce jest po prostu puste
- jak wybita jedynka w uzebieniu. Ile producent oszczedza - 10-20 centow?
Mi akurat to przeszkadza, bo albo mam podlacozny czujnik IR do LIRCa albo
port monitiorujacy do UPS tez na RS232C.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl