Re: padniety procek?

Autor: PaRaDzIqS <cnenqmvx_at_jc.cy-rot13>
Data: Sat 04 Mar 2006 - 18:34:01 MET

Użytkownik "-=RapidHail=-" <dyskus@usun.to.epf.pl> napisał w wiadomości
news:duah5g$41b$1@bialystok.bsk.vectranet.pl...
> Użytkownik "PaRaDzIqS" <cnenqmvx@jc.cy-rot13> napisał w wiadomości

> W sumie nie wiem co to za zasilacz ^^, ale wydaje mi się, że w nim tyle
400W co
> paprykarzu szczecińskim paprykarza i szczecińskiego ;).
> Są 2 sposoby żeby sprawdzić:
> 1. Kartę włożyć do innego komputera.
> 2. Podpiąć do tego komputera inny zasilacz.

karta podpieta to innego kompa, na swiezym systemie i zadnych bledow w
3dmarku.
teraz robie reinstalke mojego systemu, zobaczycmy czy to cos da, jak nie to
pozostanie albo zasilacz, albo pamieci sie nienadaja do tej plyty (jedna
no-name, druga kingstone, ale nie chodza na dualu), albo ta plyta jest
popsuta.