Re: padniety procek?

Autor: -=RapidHail=- <dyskus_at_usun.to.epf.pl>
Data: Fri 03 Mar 2006 - 23:49:23 MET

Użytkownik "PaRaDzIqS" <cnenqmvx@jc.cy-rot13> napisał w wiadomości
news:dua6g9$ecp$1@atlantis.news.tpi.pl...
> ps. czy takie zachowanie moze byc spowodowane:
>
> - bledna wersja directx 9.0c
> - zlymi sterownikami AGP
>

> jak to najlepiej sprawdzic? odpalic grafe na innym kompie i patrzec na
> efekty?

W sumie nie wiem co to za zasilacz ^^, ale wydaje mi się, że w nim tyle 400W co
paprykarzu szczecińskim paprykarza i szczecińskiego ;).
Są 2 sposoby żeby sprawdzić:
1. Kartę włożyć do innego komputera.
2. Podpiąć do tego komputera inny zasilacz.

Ja zmieniając podzespoły: procesor, płyta i podpinając nowo zakupioną grafę
miałem praktycznie identyczną przypadłość: wszystko chodziło ok, dopóki nie
włączyłem czegoś 3D (gra, benchmark itp.) Zaczeło się artefaktować, przywisał
komputer i lekki smrodek z zasiłki. Ale jak system załapał i udało się zakończyć
aplikację to wszystko wracało do normy.
Pozdrawiam