Re: Zasilacz Modecom LC-350 PFC - trzymanie napięć

Autor: BartekK <sibi_at_drut.org>
Data: Sat 04 Mar 2006 - 18:07:27 MET

  Uwencjusz napisał(a):
> Z jakiejs płytki zainstalowałem program CPUCool i w nim mam takie wartosci
> VCore1 - 1,38V;
> VCore2 - 2,66V;
> 3,3V - 3,26V;
> 5V - od 2,80V do 5,66V;
> 12V - 12,00V;
> Vbat - 2,6;
> Vopt - od 1,91V do 4,1V;
> -5V - od -3,0V do -0,2V;
> -12V - od -11,9V do -0,1V;
> Proszę powiedzcie mi czy te wskazania napięć są w normie czy jednak nie.
> Trochę martwią mnie napięcia 5V, Vopt, -5V i -12V - duże skoki.

Takie skoki oznaczaja _wylacznie_ ze program zle mierzy!
Zmierz napiecia miernikiem (chocby badziewnym za 9zl) to dowiesz sie
prawdy, bo to co podajesz obarczone jest bledem (dosc duzym przewaznie)
mierzenia przez prosty czip na plycie glowne + bledem programu (ktory
jak tu widac zle mierzy, bo przy takich skokach to nie tylko ze by ci
sie komputer resetowal to pewnie wogole nie wystartowal)