Zasilacz Modecom LC-350 PFC - trzymanie napięć

Autor: Uwencjusz <uwencjusz_82_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Sat 04 Mar 2006 - 17:30:26 MET

Witam!
  Mam zasilacz jak w opisie i jedną pewną wątpliwość odnośnie trzymania napięc.
Chodzi o to że jakiś czas temu podkręcałem Athlona 64 3000+ na płycie
Gigabyte K8N Ultra-SLI. Kręciłem to na wersji biosu oznaczonej symbolem F1
  Kilka dni temu upgrade'owałem wersje biosu do F6 i się zastanawiam nad
ponownym przeprowadzeniem testu w postaci próby podkręcania. Problem jednak w
tym, że mam zasilacz jak w temacie i problem trzymania napięcia. Otóż niech mi
ktoś powie które napięcia są ważne a które są mniej ważne.

Z jakiejs płytki zainstalowałem program CPUCool i w nim mam takie wartosci
napięc (niektóre nawet nie wiem po co są i do czego służa)
Oto wartości:
VCore1 - 1,38V;
VCore2 - 2,66V;
3,3V - 3,26V;
5V - od 2,80V do 5,66V;
12V - 12,00V;
Vbat - 2,6;
Vopt - od 1,91V do 4,1V;
-5V - od -3,0V do -0,2V;
-12V - od -11,9V do -0,1V;

Proszę powiedzcie mi czy te wskazania napięć są w normie czy jednak nie.
Trochę martwią mnie napięcia 5V, Vopt, -5V i -12V - duże skoki.
Czy na takim zasilaczu mogę podkrecac procesor?

Być może temat NTG. Sorry ale siedze przez gprs a wyszukiwanie wątków o
podobnej tematyce zajęłoby mi kilka dni.

Z góry wielkie Thx
Pozdr.