Re: awaria, padl drugi z rzedu zasilacz? [troche dlugie]

Autor: SimonX <sbronko_at_tlen_spamowimowimynie_.pl>
Data: Sat 04 Mar 2006 - 18:03:34 MET

> Jesteś pewien, że to zasilacze się spaliły? Jakieś widoczne oznaki?

No okazalo sie ze jednak zasialcz sprawny - brat mi sprawdzil na swojej
plycie glownej
wychodzi na to ze plyta do wymiany - podlacze ja jeszcze golutka do
zasilacza dla pewności
a jak plyta to przy okazji tez procek, bo bez sensu kupowac plyte socket A

> W kazdym razie bylbym ostrozny i zwyczajnie oddał komputer do proserwisu
> gdzie mają czym i wiedzą co pomierzyć, szkoda by było takiej karty :)

prosze, wypluj te slowa
dopiero co sobie zabawke kupilem na swieta :)

pozdr. Szymon