Czy laptop 800MHz pociągnie divx

Autor: Tauron <awasowsk_at_usunto.interia.pl>
Data: Sat 04 Mar 2006 - 16:51:28 MET

Witam

Moja dziewczyna ma do wydania około 800-1000 PLN na używany laptop,
który ma służyć do obsługi aplikacji Office (wszystkich), internetu, a
także do oglądania filmów divx. Komp _musi_ chodzić na WinXP !!! (nie
pytajcie czemu :-). Bateria nie jest szczególnie ważna - i tak będzie
używany na kabelku
Jaki minimalny procesor oraz ile pamięci musi mieć taki sprzęt, żeby
dźwignął te wymagania ? O Office i internet się nie martwię, ale nie
wiem, jak mocny musi być sprzęt żeby pociągnąć _w sensowny sposób_ winxp
oraz odtwarzać płynnie divx

Przeglądałem Allegro i wydaje mi się, że najwięcej ofert w podobnej
cenie dotyczyło PIII z zegarem koło 700 - 800 MHZ lub Celeronem S478 z
podobnym zegarem i najczęściej większą pamięcią. Czy to wystarczy?

Pozdr