Re: samowylaczajacy sie komputer

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Sat 04 Mar 2006 - 16:19:21 MET

Marx napisał(a):
> moge prosic o jakies zrodlo tej informacji?
> Moge z gory przewidziec iz serwis zwroci plyte mowiac ze u nich dziala,
> poniewaz resety wciaz sa losowe, no chyba ze jej sie pogorszy

Niestety, ale źródła tej informacji nie ma:-( To jest dowiedzione
empirycznie na podstawie składania kompów.Miałem z tą płytą mnóstwo
przygód już na samym uruchamianiu, ale nie ze wszystkimi
egzemplarzami.Stąd wnioskuje, że część jest walnięta.co do serwisu to ja
już nie zwracam uwagi na gwarancję.Oddałem ostatnio nagrywarkę CDRW
(Liteon LTR52327S), do końca gwarancji zostało 3 tygodnie(gwara była na
2 lata), a sprzedawca do mnie, że problem leży u mnie w kompie(błędy w
systemie itpd.itp.).Tak więc postawiłem system od nowa, nadal kaszani
płytki(nagrywa tylko Audio CD, resztę pali w losowych
momentach).Zaniosłem mu całego kompa i mówię: masz facet, nagraj mi na
tym kompie płytkę.Gość dzwoni do mnie po dwóch dniach, że jest wszystko
w porządku, u niego nagrywa.Powiedział mi, że mam inny prąd w kontakcie
, jako dowdód daje mi nagrane na mojej nagrywarce płytki, sprawdzam
scandiskem z Nero CD/DVD speed, a tam czerwień wszędzie(sektory
nieczytelne) I tak oto sprzedawca nie przyjął CDRW na serwis bo nie ma
czego serwisować:-/ (jego słowa) U mnie uszkodzenie było ewidentne i
mogę sobie gwarancję w d....ę wsadzić:-/ Wie s.....syn, że nic mu nie
mogę zrobić:-/

Tomaszek