Re: samowylaczajacy sie komputer

Autor: Marx <marx_at_sorry.too.much.spam.write.to.newsgroup>
Data: Fri 03 Mar 2006 - 09:57:17 MET

Tomaszek napisał(a):
> Zakładam, że:
> - stery od płyty głównej zainstalowałeś
to jest oczywiste, najnowszy pakiet z VIA, najnowszy BIOS tez mam
> - sprawdziłeś płytę na innym zasilaczu
to sprawdze dopiero dzis

> Jeśli tak, to jest to prawdopodobnie płyta główna.Na rynku pojawiła się
> wadliwa seria właśnie tej płyty, jedne się nie uruchamiają, jeszcze inne
> się resetują itp.Jeśli już wykluczysz inne ewentualności to udaj się z
> płytą do serwisu

moge prosic o jakies zrodlo tej informacji?
Moge z gory przewidziec iz serwis zwroci plyte mowiac ze u nich dziala,
poniewaz resety wciaz sa losowe, no chyba ze jej sie pogorszy

Moje podejrzenie wbudza jeszcze pamiec, taka najtansza z Proline
2x512MB, jak dlugo ma chodzic memtest aby byc pewnym iz wszystko z nia
ok? (w BIOS nic nie jest podkrecane ani proc, ani szyna, ani pamieci)

Marx