Obraz na ekranie TV

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Sat 04 Mar 2006 - 15:51:17 MET

Witam
Podlaczyłem kompa pod Tv i niestety jakosc obrazu jest taka sobie. Kolory
sa troche zbyt "zywe" w porównaniu z tym co widze na monitorze (zwlaszcza
widac to na czerwieni) ale to byc moze mozna wyregulowac na Tv, wazniejsze
jednak jest to, iz co chwile widac takie delikatne pionowe paski
przesuwajace sie z prawej do lewej.
Komputer podlaczony jest 10 metrowym kable gdzie z jednej strony jest
wtyczka do podlaczenia do karty graficznej (okragła z 4 bolcami i takim
plaskim, szerszym bolcem), z drugiej zlacze scart (dokladnie cos takiego:
http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=9118)
Da sie cos zrobic z ta jakoscia? Moze inny kabel?
Pytanie drugie - czy jest jakis sposób aby przy odtwarzaniu filmu subeditem
widac było napisy na TV - słyszałem ze mozna to zrobic odtwarzajac napisy
bezposrednio przez kodek, ale wolałbym jednak subedita.

b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Moi ludzie pracujš na okršgło! Czasem nawet po 2, 3 godziny na dobę!!!"
kpt. Bertorelli/Dzielna Armia Włoska/Allo, Allo