Re: wybiram lcd.. ktos chce pomoc? ;)

Autor: Krzysztof Jot <krzysztof.jot_at_gazeta.pl>
Data: Sat 04 Mar 2006 - 15:02:37 MET

> Fundusze: 1500 zł (około...)
> Wielkość: 17"
> Zastosowanie: Zdjęcia (zgrywanie, obróbka - nie jestem _jeszcze_
> zawodowcem,
> EIZO M1700
> Samsung 173 P+
> Fujitsu Siemens P17-2
> Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.
-----------------
coz, sugeruje jednak poszukac dobrego CRT - moze uzywane
ale lepsze od twojego, a za rok pomyslec o LCD zmieniajac
najpierw grafike. Przy tej grafice i siła rzeczy dosc marnym
LCD za 1500zł, o poprawnym obrabianiu zdjec - nawet amatorskim
trudno mowić. Dodam tez, ze czy 17 czy 19" - LCD maja rozdzielczosc
1280x1040. To moim zdaniem dyskwalifikuje zupełnie pomysł zakupu
17'stki, a że ceny elektroniki spadaja na łab na szyje a jakosc ciagle
wzrasta - za rok juz w tej cenie da sie cos kupic. Albo pomysl
o ratach i np.EIZO S1910 lub NEC 1980FXi. To najtansze
na jakich mozna zaczać pracować- choc niestety nadal jest to 2,5tys zł.

--
Pozdrawiam -
Krzysztof Jot