Niestabilna praca kompa (trochę długie)

Autor: <kwoloszka_at_op.pl>
Data: Sat 04 Mar 2006 - 10:12:57 MET

Witam

Mam drugiego starego kompa, z którym mam problemy. Jest to celeron 366
Mhz, płyta głowna w tej chwili nie mam możliwości sprawdzenia, 128
MB RAMu, karta graficzna esla winner 4 MB, fdd, cd-rom. Problem polega
na tym, że komp zamiera w trakcie pracy losowo. Czasem po takim zwisie
uruchanmia się od razu, ale często jest tak, że albo wogóle nie
rusza nawet zasilacz, albo uruchamia się zasilacz i jest czarny ekran.
Poprzednio był zasilacz 200W AT ale go wymieniłem (spalił się) na
350W ATX i jest na 100% sprawny (sprawdzałem na o wiele bardziej
wymagającym sprzęcie). Robiłem wszystko co mi przyszło do głowy:
czyszczenie, przekładałem pamieć do innych gniazd, włożyłem inną
kartę na isa, wszystko podociskałem i nic. Problen jest od roku.
Macie może jakieś sugestie co z tym zrobić?? Dzięki za pomoc.

Pozdrawiam

         Krzysztof Wołoszka

         Tlen: KWoloszka