Re: Radeon 9800 o co chodzi?

Autor: Luk <luk_p77_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 04 Mar 2006 - 10:12:17 MET

U mnie "czarny ekran" rowniez wystepuje. Myslalem ze to wina karty
graficznej ale sprawdzalem na GF MX4400, Radeon 9600 Pro i Radeon 9800 i
wszedzie to samo. Na to wyglada ze nie os sterowniki tu chodzi. Moze
zasilacz? Mam jakiegos no name 300W. Z tym ze dzieje sie to od samego
poczatku kiedy kupilem kompa. W zasadzie nie bylo zadnych zmian sprzetowych
i nagle pojawil sie "czarny ekran". I co tu zrobic????

Luk
Użytkownik "Bogdan Slusarczyk" <bodzio131USUN_TO@I_TO_TEZop.pl> napisał w
wiadomości news:du906n$p9f$1@news.onet.pl...