Re: pamiec w laptopie

Autor: Pawel <pawelral_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 04 Mar 2006 - 09:52:52 MET

> Pole Wartosc
> DIMM1: Nanya NT256D64SH8C0GN-6K 256 MB PC2700 DDR SDRAM (2.5-3-3-7 @ 166 MHz)
> (2.0-3-3-6 @ 133 MHz)
>
> a w drugim miejscu jest dane:
>
> Szybkosc: 333 MHz
>
> w takim razie jaka szybkosc ma ta pamiec - 333 MHz czy moze te wartosci podane
> wczesniej?

/ciach/
Masz pamiec 333Mhz -napewno.

> i jeszcze jedno pytanie - jesli kupie pamiec 266 MHz a mam 333 to bedzie to
> dzialac w konfiguracji 266 MHz a jesli kupie 400 MHz to bedzie dzialac w
> konfiguracji 333 MHz?

/mozesz kupic dowolnajesli chodzi o o Mhz - jednak pamiec trzeba ze zawsze
beda pracowaly dopasowujac sie do wolnijszej kossci. Czyli 400 moza chodzic
na 266 Mhz jezeli masz takowa wsadzona druga.

> laptop to HP-C nx6110
>
> aha :) czy pamieci z Allegro czyms sie konkretnie wyrozniaja gdyz wize duza
> rozbieznosc cenowa, jaka pamiec 256 MB najlepiej kupic do mojego laptopa?

Allegro to zwykly sklep-:) A tansze sa zazwyczaj wszstkei rzeczy dlatego ze:
jest duza konkurencja, czesc zreczy jest sprowadzana z zagraniacy, ludzie
chcacy sie czegos pozbyc sklonni sa opuscic cene, a do tego towar czesto jest
kradziony lub z niepewnego zródla .