pamiec w laptopie

Autor: zona alberta <robalowate_at_op.pl>
Data: Sat 04 Mar 2006 - 09:39:13 MET

w laptopie mam 256 MB, z programu diagonostycznego (Everest) wynika, ze:

Pole Wartosc
DIMM1: Nanya NT256D64SH8C0GN-6K 256 MB PC2700 DDR SDRAM (2.5-3-3-7 @
166 MHz) (2.0-3-3-6 @ 133 MHz)

a w drugim miejscu jest dane:

Szybkosc: 333 MHz

w takim razie jaka szybkosc ma ta pamiec - 333 MHz czy moze te wartosci
podane wczesniej?

i jeszcze jedno pytanie - jesli kupie pamiec 266 MHz a mam 333 to bedzie
to dzialac w konfiguracji 266 MHz a jesli kupie 400 MHz to bedzie
dzialac w konfiguracji 333 MHz?

laptop to HP-C nx6110

aha :) czy pamieci z Allegro czyms sie konkretnie wyrozniaja gdyz wize
duza rozbieznosc cenowa, jaka pamiec 256 MB najlepiej kupic do mojego
laptopa?

pozdrawiam
zona alberta